Thursday, January 5, 2012

K.A.N.T.O.I ;-)



Yeay! Hari ini saya balik sepat walaupun ada keje melambak di ohpis. Tak boleh...kena balik...encik teddy dah tunggu...nanti dia murka! Dapat melepas penat sambil bersantai nonton GEMERSIK KALBU, Novel yang berulang kali dibaca, akhirnya ke layar jua.. :-)

Alamak! Saya kantoi dengan Farhanz....gambar yang saya rahsiakan sangat tu terbongkar jua bila Farhanz dok sebelah saya nengok apa yang saya tulis sebelum ni! Warrrggghhh apsal saya tak perasan dan tak berperasaan nak cover line. Errrr... Farhanz macam merajuk, tapi akhirnya dia kata 'tak payahlah delete' selepas beberapa ketika bila saya cakap 'okaylah....ibu delete' apa lagik, kita pun buat muka ala ala baru dapat throphy gitu! ;-)

Urrggghhhh bestnya menggeliat! Hehehe... Jangan marah esok hari Jumaat...dah bersurah Yaseen?

0 comments:

They are Great!

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez