Saturday, October 20, 2012

R.I.P Eric Khoo


Anda tahukan yang saya pernah bekerja di Starbucks Malaysia sebelum ,, ni? Entry pasal kerjaya baru yang menyeronokkan pernah saya blogkan...kalau mahu 'flash back' sila klik disini.
Team Starbucks lain dari tempat-tempat yang saya pernah bekerja sebelum ini...even tempat yang saya bkerja sekarang (no harm ya MBB). Kami dilayan sebagai 'partners' not 'workers'.
Coffee testing, practical training as barista (a must), semuanya menyeronokkan!
Dan yang paling seronok (salah satunya lah) saya dapat parking free dan bekerja di Times Square! 
Hari ini saya terkejut dan sedih, setelah mendapat perkhabaran menyedihkan dari salah seorang partners. Eric Khoo telah meninggalkan kami! 
Boss yang sangat baik, full if thoughts, walking dictionary etc...
Hello...dia tak sombong okay...
Saya pasti ramai yang akan merinduinya...
Sebagai ex-partner yang tak beberapa bulan pun, walau seketika bekerja dibawah satu bumbung, saya turut merasakan kehilanganya.
Sukar digambarkan dengan kata-kata.

Ah... bahasa saya pun tunggang langgang... sebab memang tidak mampu nak fikir dan mengolahnya menjadi ayat yang meninggalkan seribu makna!

0 comments:

They are Great!

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez